Art Creations
this site the web

Spiritual Healing Art - Creations

Spiritual Healing Art - Creations

Μία από τις μεγάλες μου αγάπες είναι η δημιουργία. Δημιουργία με κάθε δυνατό τρόπο. Μέσα από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς των εικαστικών τεχνών. Η άλλη μεγάλη μου αγάπη είναι οι ενεργειακές-πνευματικές θεραπείες. Σε κάποιες από τις δημιουργίες μου η τέχνη και η θεραπεία βρίσκουν κοινό τόπο έκφρασης... Αυτό που ονόμασα Spiritual Healing Art. Μέσα από αυτές τις σελίδες σας παρουσιάζω κάποιες από τις εργασίες μου, δίνοντας σας παράλληλα τη δυνατότητα να κάνετε τη δική σας παραγγελία...

Με αγάπη

Βίκυ Χρυσού~

~ Ενεργειακή Θεραπεύτρια~ Reiki Master Teacher ~ Sat Nam Rasayan Practitioner

Η ψυχή που κοιμάται...




Η ωραία κοιμωμένη των παραμυθιών, αλλά και τόσο πολλών μύθων που μιλούν για την όμορφη ψυχή μας που για μεγάλο διάστημα μοιάζει σαν να κοιμάται, σαν να περιμένει τον πρίγκηπα, το πνεύμα να έρθει και να την ξυπνήσει από το λήθαργο...

Ο πίνακας μου αυτός βασίστηκε στον γνωστό πίνακα Flaming June του Λόρδου  Frederic Leigton. Ο Leighton είχε ζωγραφίσει αυτή την κοιμωμένη ομορφιά το 1895 σε τετράγωνο καμβά διαστάσεων 120χ120 εκ. 

Πέρασαν κάπου 120 χρόνια και καθώς αναζητούσα θέμα για τον τετράγωνο καμβά μου (100χ100εκ) πρόσεξα αυτό τον έξοχο πίνακα σε ένα κατάλογο με έργα τέχνης στην κατηγορία Art Neaveau και symbolismus... 
Αμέσως ένιωσα πως αυτό ακριβώς αναζητούσα!

Σίγουρα όμως, μιας και δεν μου αρέσει να "αντιγράφω" αλλά πολύ περισσότερο μου αρέσει να εμπνέομαι... ο πίνακας μου διαφέρει αρκετά από το πρωτότυπο αφού δεν ήταν στόχος μου ένα πιστό αντίγραφο του Flaming June, αλλά η έκφραση της δικής μου ψυχής...

Οι διαφορές εντοπίζονται κυρίως στα χρώματα και το φως, στο πρόσωπο της κοπέλας αλλά και στην υφή των υφασμάτων. Επιπλέον επέλεξα να χρησιμοποιήσω την τεχνική του ανάγλυφου για τους λόφους που βρίσκονται στο βάθος... 

Να' ναι τυχαίο που ο πίνακας αυτός θεωρείται ο κορυφαίος του Λέιτον,  γνωστός ως κλασσικιστής,  που λάτρευε να απεικονίζει στα έργα του σκηνές της ελληνικής μυθολογίας? Να΄ναι τυχαίο που πολλοί θεωρούν πως η γυναίκα που εδώ κοιμάται θυμίζει κοιμώμενη ναϊάδα ή νύμφη? Μάλιστα λένε πως το φυτό πάνω δεξιά, ο Oleander (πικροδάφνη) στον πίνακα του Λεϊτον συμβολίζει την εύθραυστη σχέση μεταξύ ύπνου θανάτου.  Να γνώριζε η ψυχή μου κάτι που επέλεξε ένα άλλο φυτό για εκείνη τη γωνία?... Η ψυχή πάντα γνωρίζει την αλήθεια και πάντα βρίσκει τρόπους να εκφράζει αυτό που νιώθει... ακόμη κι αν ο λογικός νους δε γνωρίζει ή δεν αφουγκράζεται την αλήθεια της ψυχής μας...



Flaming June
ArtistFrederic Leighton
TypeOil on canvas
Dimensions120 cm × 120 cm (47 in × 47 in)
LocationPonce Museum of ArtPonce,Puerto Rico




Self portrait of Leighton (1880)
Born3 December 1830
ScarboroughEngland
Died25 January 1896 (aged 65)
LondonEngland
NationalityEnglish
Fieldpainting and sculpture
TrainingEduard Von Steinle
MovementAcademicism
WorksFlaming June
InfluencedFrank Bernard Dicksee
AwardsPrix de Rome,
Légion d'honneur

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραφές με Φως...

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies