Art Creations
this site the web

Spiritual Healing Art - Creations

Spiritual Healing Art - Creations

Μία από τις μεγάλες μου αγάπες είναι η δημιουργία. Δημιουργία με κάθε δυνατό τρόπο. Μέσα από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς των εικαστικών τεχνών. Η άλλη μεγάλη μου αγάπη είναι οι ενεργειακές-πνευματικές θεραπείες. Σε κάποιες από τις δημιουργίες μου η τέχνη και η θεραπεία βρίσκουν κοινό τόπο έκφρασης... Αυτό που ονόμασα Spiritual Healing Art. Μέσα από αυτές τις σελίδες σας παρουσιάζω κάποιες από τις εργασίες μου, δίνοντας σας παράλληλα τη δυνατότητα να κάνετε τη δική σας παραγγελία...

Με αγάπη

Βίκυ Χρυσού~

~ Ενεργειακή Θεραπεύτρια~ Reiki Master Teacher ~ Sat Nam Rasayan Practitioner

Τα χρόνια που σημαδεύτηκαν με τέχνης έργα...

Πάει πολύς καιρός που θέλησα να μοιραστώ μαζί σας μιαν άλλη πλευρά της τοξότισσας...
την αγάπη μου για τη δημιουργία ..

Θέλησα κάποτε να σας παρουσιάσω για αρχή την γραφιστική εργασία μου και έμεινε ανεκπλήρωτη αυτή η αρχή... ο χρόνος δεν περιμένει...

Όμως φέτος νιώθω πάλι έναν άλλο παλμό να ζητά διέξοδο έκφρασης, μια έκφραση μέσα από εικαστικές δημιουργίες και κυρίως μέσα από τη ζωγραφική... την άλλη μεγάλη μου αγάπη...

Πριν όμως περάσω σε νεότερα έργα μου, καλοί μου φίλοι, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια σειρά από παλαιότερα έργα από τα χέρια της τοξότισσας γι' αυτό λοιπόν ξεκινώ με μια σειρά αναρτήσεων με διάφορες μορφές δημιουργίας:

  • ζωγραφική
  • τρισδιάστασες ζωγραφικές συνθέσεις
  • έργα με χαλκό και μέταλλα
  • έργα με μολύβι και παστέλ
  • βιτρώ
  • ζωγραφική σε πιάτα
  • κεριά
  • διακόσμιση φωτογραφικών άμπουμ
  • ψηφιδωτά με βότσαλα
Αργότερα, μόλις δοθεί η ευκαιρία θα σας δείξω τη νέα σειρά με:
  • ενεργειακά έργα τέχνης και 
  • digital art... αλλά και 
  • τοπία και φωτογραφίες
  • μαντάλα
  • Ίσως και μια παλιά σειρά με ποιήματα...
Αλλά και
  • κάποιες από τις στολές για το καρναβάλι ή για άλλες εκδηλώσεις που σχεδίασα και έραψα
  • κάποια άρματα που σχεδιάσαμε εδώ παρέα...
Ας ξεκινήσουμε μαζί λοιπόν...
...να θυμάμαι εγώ και να μοιραζόμαστε τους δρόμους που βρίσκει μια ψυχή για να βάλει χρώματα και οθνελιές με ιδέες για να εκφράσει στιγμούλες της ζωής...
Κι όσο θα κάνουμε αναδρομές θα βλέπουμε και τις νέες εμπνεύσεις που ζητούν διέξοδο σε μια εντελώς νέα μορφή...


Ας ΖΩ...γραφίσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε καλύτερα τη ζωή και την πραγματικότητα μας...
...αρκεί να υπάρχει έκφραση ψυχής...

Καλό μας ταξίδι φίλοι μου...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραφές με Φως...

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies